کمپانی تولید کننده لوازم خانگی همیلتون بیچ، با بیش از یک قرن سابقه، تغییر استراتژی تجاری خود را در اواسط ژوئن اعلام کرد. این طرح شامل تغییر از فروش محصولات یکسان به محصولات فروخته شده در ایالات متحده در چین است. در عوض، این شرکت قصد دارد محصولات سفارشی سازی شده را با بازار چین توسعه دهد، آنها را به صورت محلی تولید کند و در آینده به فروش برساند. سخنگوی بخش بازاریابی چینی Hamilton Beach گفت که آنها از یک تیم چینی و تامینکنندگان برای توسعه محصولات جدید برای رفع نیازهای مشتریان محلی استفاده خواهند کرد. به لوازم خانگی باید گواهی CCC اعطا شود تا بتوانند محصولات را به چین صادر کنند.
اگرچه آمار فروش همیلتون بیچ در چین از آمریکا کمتر است، اما این شرکت به جذب مشتریان چینی با استراتژی جدید خود خوشبین است. این تولید کننده لوازم خانگی، چین را بازاری مهم با پتانسیل بسیار بالا میبیند. سخنگوی این شرکت گفت: “بازار ایالات متحده برای امروز است، در حالی که چین آینده این بازار خواهد بود.”
در سال 2022، شرکت همیلتون بیچ حدود 32 میلیون دستگاه در ایالات متحده فروخت. به گفته سخنگوی این شرکت، جمعیت چین چهار برابر بیشتر از ایالات متحده است و با داشتن 400 میلیون مشتری طبقه متوسط، یک فرصت قابل توجه به عنوان بازار هدف است. به گزارش CGTN News، همیلتون بیچ تنها شرکت آمریکایی نیست که در حال حاضر تجارت خود را در چین گسترش داده است. علیرغم بحث در مورد جدایی اقتصاد دو کشور، روابط اقتصادی آنها همچنان پایدار است.
به عنوان مثال، تجارت بین ایالات متحده و چین در سال گذشته به رکورد جدیدی رسید. همچنین به گفته یک مشاور تجاری، چین با توجه به داشتن تعداد زیاد مشتریان و فرصتهای تولید مناسب، شرکتهای خارجی زیادی را به خود جذب میکند.