• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
بازطراحی هویت برند ال جی

ال‌جی با هویت برند جدید خود به دنیا لبخند می‌زند

  • کد خبر : 727
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
ال‌جی با هویت برند جدید خود به دنیا لبخند می‌زند
ال‌جی الکترونیکس اخیراً استراتژی نام تجاری خود را برای ایجاد تصویر برند قوی‌تر و ثابت‌تر و انتقال بهتر تعهد خود به ارائه پیام «خوب زندگی» (Life’s Good) معرفی کرد. به عنوان اولین گام در جهت تقویت هویت برند خود، این شرکت فرآیندی دقیق را برای تعریف مجدد ارزش‌ها و فلسفه ال جی بکار گرفت.

پس از تعریف واضح سه ارزش اصلی «تجربه مشتری سازش‌ناپذیر»، «نوآوری انسان‌محور» و «گرما برای تقویت لبخند»، این شرکت به تفسیر و احیای مجدد برند ال‌جی پرداخت و دارایی‌های بصری جدیدی را ایجاد کرد که نشان از آغاز دوران جدیدی در تاریخ این شرکت دارد. نتیجه این ابتکار مجدد، هویت بصری جوان‌تر و پویاتری است که با مشتریان از نسل‌ها و  مختلف ارتباط عمیق‌تری برقرار می‌کند.

این شرکت اعلام کرده «ظاهر شعار نمادین زندگی خوب Life’s Good ال‌جی همچنین برای انتقال بهتر باور راسخ این برند مبنی بر اینکه زندگی خوب است، اصلاح و تجدید شده است. یک تایپوگرافی سفارشی، با الهام از عوامل شکلی محصولات مختلف ال‌جی، شعار شناخته شده این شرکت را متمایزتر و منحصربه‌فردتر می‌کند، در حالی که دوره پایانی، اطمینان و صداقت ال‌جی را در مأموریت خود برای بهتر کردن زندگی مردم از طریق نوآوری نشان می‌دهد».

ال‌جی الکترونیکس بخش صنایع الکترونیکی شرکت کره است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. فروش جهانی این شرکت در سال 2014 بیش از 55 میلیارد دلار بود. این شرکت از چهار بخش اصلی شامل بازی و سرگرمی، ارتباطات بی‌سیم، لوازم خانگی و بخش تولید قطعات خودرو و تجهیزات سرمایشی تشکیل می‌شود. جالب است که بدانید این شرکت برای اولین بار در سال 1958 با نام گلداستار تاسیس شد و یک سال بعد با تولید اولین رادیو کره‌ای، به نوعی آغازگر صنعت الکترونیک کره  شد. حالا پس از گذشت بیش از نیم قرن، شرکت ال‌جی در کنار شرکت سامسونگ به غول‌های صنعت الکترونیک دنیا تبدیل شده‌اند.

لینک کوتاه : https://stolid.ir/?p=727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.