• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6
سرمایه‌گذاری عظیم صنایع لوازم خانگی چین در تحقیق و توسعه

میدیا برنده جایزه طلایی نوآوری

  • کد خبر : 785
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
میدیا برنده جایزه طلایی نوآوری
تولیدکنندگان لوازم خانگی چینی به منظور توسعه بازارهای خارجی، استفاده از نوآوری‌های فناورانه را در اولویت قرار داده‌اند. Midea، یک برند پیشرو در لوازم خانگی هوشمند برنده جایزه جهانی نوآوری فنی محصول 2023 در رویداد IFA  شد. IFA یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی تحسین شده برای مصرف‌کنندگان و لوازم الکترونیکی خانگی است که از 1 تا 5 سپتامبر در برلین، آلمان برگزار می‌شود.

Midea می‌گوید محصول PortaSplit، یک تهویه مطبوع هوشمند که ترکیبی از فناوری پیشرفته خنک‌کننده با انعطاف‌پذیری بی‌سابقه است، برنده جایزه طلایی نوآوری فناوری اتاق Comfort شد. این محصول نمونه‌ای از هدف شرکت برای رفع نیازهای کاربران از طریق مهندسی و طراحی دقیق است. Midea می‌گوید که این محصول قرار است در سال 2024 وارد بازار شود.

جایزه جهانی نوآوری فنی محصول، یک نشان برجسته در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی است که نشان دهنده اوج دستاوردهای فنی و نوآوری بوده و از برندهایی که در خط مقدم پیشرفت‌های فناوری هستند تجلیل می‌کند. این رویداد سالانه به عنوان یک صحنه جهانی برای برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی عمل می‌کند تا پیشرفت‌های خود را به نمایش بگذارند.

این شرکت می‌گوید که مرکز تحقیقات آن عمدتاً به بازار اروپا خدمات می‌دهد و حوزه‌های فعالیت عمدتاً شامل یخچال و کولر، آب گرم‌کن، فن‌های هوای تازه، محصولات تجاری سبک، ذخیره‌سازی نوری و سایر صنایع مرتبط می‌شود.

این مرکز تحقیقاتی همچنین آخرین روندهای تحقیقات و مطالعات بین‎المللی را گرد هم می‌آورد و در عین حال توزیع جهانی تحقیق و توسعه را در ایالات متحده آمریکا، آلمان و ایتالیا به همراه مراکز تحقیق و توسعه خود در شانگهای و شنژن در چین تشویق می‌کند.

پشتیبانی فناورانه کلید موفقیت در صنعت لوازم خانگی است. Midea با تکیه بر قابلیت نوآوری فناوری سبز و کم کربن می‌گوید که در حال تدوین و اجرای دقیق استانداردهای سبز و طراحی محصولات سازگار با محیط زیست است.

علاوه بر Midea، سایر شرکت‌های لوازم خانگی چینی از جمله TCL و Haier نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. پورتال خبری yicai.com گزارش داد که فروش تلویزیون‌های رنگی TCL در بازار اروپا در سال جاری نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است. درآمد فروش هایر نیز در نیمه اول سال جاری 30 درصد افزایش یافته است.

گروه Midea برای افزایش حضور خود در اروپا، بیش از 12 میلیارد یوان (1.68 میلیارد دلار) در تحقیق و توسعه (R&D) در سال 2022 سرمایه‌گذاری کرده است و رکورد جدیدی را ثبت کرد. این شرکت گفت که طی پنج سال گذشته، از جمله سال 2022، گروه Midea بیش از 50 میلیارد یوان در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است.

بر اساس آمار اداره ملی آمار، کل هزینه‌های چین برای تحقیق و توسعه در سال 2022 به 3.09 تریلیون یوان رسید که نسبت به سال قبل 10.4 درصد افزایش داشت.

 

منبع: گلوبال تایمز

لینک کوتاه : https://stolid.ir/?p=785
  • نویسنده : برزین جعفرتاش
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://www.globaltimes.cn/page/202309/1297886.shtml
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.